قابل توجه همه دوستانی که کار می کنند:
تا حالا شده با چنین مشکلی مواجه بشین "کی مسئول چیه". سالهای زیادی نیست که کار می کنم، اما از بدو ورودم، نه دقیقا بدو ورود چون اون اوایل مسئول کاری نیستی، اما خب طی همین سالای کم هم چندین باربا این مشکل مواجه شدم.
به تک تک افراد که نگاه می کنی به نظر میاد که همه کارشون و انجام دادن و ظاهرا مشکلی هم نیست اما یهو میبینی یه گروه آدم از بخشای مختلف خونده میشن تو اتاق رییس بزرگ که همون مدیر عامل محترم می باشد و ... تصور کنید چهره عصبانی و طلبکاری رو و کلی هم چهره حق به جانب و اینکه: چییییییییی؟؟ من که کار خودم و انجام دادم، آقا اصلا واحد فلان باید تو این تاریخ این نامه رو میداد به ما، اما دو سه روز! دیرتر داده، خب دیگه همین میشه، دو سه روز اوووهه...
بعد تو که کوچکترین عضو هستی، هی نگاه میندازی به بقیه که بالاخره حرف محکمه پسندی، توضیح منطقی ای... هیچ، تنها چیزی که میبینی اینه که یکی دو نفر سعی میکنند خودشون و تبرئه کنند، یعنی بدترین کار ممکنه، یعنی من اشتباه کردم و حالا هم دارم ماست مالیش میکنم، چطوری؟؟ مسئولیت رو میندازم گردن یکی دیگه...
بابا جان یکی بیاد ببینه مشکل چی بوده؟؟ اصلا این آقا که امروز عصبانیه حق داره عصبانی باشه یا نه؟؟؟ اصلا اون روز که قرار شد این کار انجام بشه، آیا تصمیم درستی از اساس گرفته شده که حالا که انجام نشده، رئیس بزرگ مدعیه که شما نخواستین، دل ندادین، نتیجه ش هم این شده!!!
نههههههههههههههههههه، این قصه سر دراز داره. بیشترین ضعف سیستم ها تو بخش مدیریته، میگی نه، قانعم کن! از همون بالاترین مقام بگیر تا الی آخر. تو یک شرکت، کلی آدم وجود داره که واسه کار تو یه سیستم آموزش ندیدند، تربیت نشدند. رفتار تو یه سیستم رو بلد نیستند، این ماجرا وقتی حاد میشه که تازه تو مدیر هم باشی، مسئول یکسری آدم، بعد تو مدیر قراره وظیفه بسپری به همون آدمای تعلیم ندیده، اولا که بلد دقیقا نمیدونی قراره چی بخوای، بعد که کار بهت تحویل داده میشه، صدای اعتراضت بلنده، مگه نه اینه که نصف کار تو همین تعریف کار نهفته است. فاجعه آمیزتر اینه که نمیدونی چی رو به کی بسپری...واااای
بحث در این مقوله واقعا طولانیه و تخصصی، من که به کل نا امیدم. نمیگم مدیر خوب تو این کشور وجود نداره، اما بسیار انگشت شمار.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر